BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piskiewicz Lucyna
Tytuł
Gdzie kupujemy produkty spożywcze - preferencje konsumentów
Źródło
Poradnik Handlowca, 2005, nr 6, s. 20-24
Słowa kluczowe
Artykuły spożywcze, Zachowania konsumenta, Sprzedaż produktu
Foodstuffs, Consumer behaviour, Product sales
Abstrakt
Z sieci handlowej konsumenci najczęściej korzystają w celu dokonania zakupu produktów tzw. "codziennego zapotrzebowania" (FMCG). Czołową pozycje w tej grupie produktów zajmują artykuły żywnościowe. W Polsce w ostatnich latach liczba sklepów z artykułami żywnościowymi kształtuje się na zbliżonym poziomie. W końcu 2003 r. funkcjonowało na terenie kraju 174 092 takich sklepów, co wskazuje że na jeden sklep przypadało średnio 219 osób, a wskaźnik nasycenia sklepami na 1000 mieszkańców kształtował się na poziomie 4,6.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu