BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaślan Marek
Tytuł
Zanurkować w sieć z głową
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 7 (171), s. 40-41
Słowa kluczowe
Internet, Przedsiębiorstwo, Informatyzacja biura, Reklama w internecie
Internet, Enterprises, Office computerization, Internet advertising
Abstrakt
Inwestycje w internet muszą być elementem spójnej i całościowej polityki w firmie. trzeba pamiętać, że internet to jedno z kilku mediów komunikacji z otoczeniem. Atrakcyjna strona WWW przyciąga klientów. To, czy firmowa witryna dobrze będzie spełniać swe zadania, zależy od liczby zainstalowanych na niej komputerowych fajerwerków. Liczy się przede wszystkim funkcjonalność. Dlatego konstruując stronę, warto spojrzeć na nią oczami internauty, który będzie ją odwiedzał.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu