BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaślan Marek, Kaznowski Dominik
Tytuł
A jednak warto, bardzo warto
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 7 (171), s. 36-38
Słowa kluczowe
Internet, Reklama w internecie, Informatyzacja, Przedsiębiorstwo, Marketing internetowy
Internet, Internet advertising, Informatization, Enterprises, e-marketing
Uwagi
Zawiera wykres: wydatki gotówkowe na reklamę online w Polsce; internauci o wirtualnej reklamie. Jak postrzegają firmy reklamujące się w internecie?; bezpiecznie transakcje w internecie.
Abstrakt
Każda firma potrzebuje internetu. Musi być w nim obecna i musi z niego korzystać. Im szybciej przedsiębiorcy sobie to uświadomią, tym lepiej dla ich interesów, ponieważ obecnie bez obecności w sieci nie ma dobrych interesów. Rok 2004 był przełomowy dla rozwoju polskiego rynku reklamy internetowej. Dziś to najlepiej, najdynamiczniej rozwijające się medium reklamowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu