BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaślan Marek
Tytuł
Być liderem w Google'u
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 7 (171), s. 47
Słowa kluczowe
Wyszukiwarki internetowe, Reklama w internecie
Internet search engine, Internet advertising
Firma/Organizacja
Google Inc.
Abstrakt
Przed laty, aby znaleźć telefon do jakiejś firmy, kartkowano książki telefoniczne. Dziś ich funkcje przejęły internetowe wyszukiwarki. Warto być na górze listy wyświetlonych witryn. To zwiększa szanse, że właśnie nas, a nie konkurentów, znajdzie klient szukający usługi lub produktu. Do tego właśnie służy pozycjonowanie czyli ogół działań polegających na wprowadzaniu stron serwisu internetowego na jak najwyższych miejscach w wynikach zapytań wyszukiwarek dla zadanych słów kluczowych i fraz.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu