BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bednarz Joanna
Tytuł
Programy lojalnościowe
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 22, s. 14-15
Słowa kluczowe
Budowanie lojalności klienta, Lojalność klientów, Programy lojalnościowe, Bankowość
Cultivation customer loyalty, Customer loyalty, Loyalty programs, Banking
Abstrakt
Tradycyjny marketing oparty na reklamie adresowanej do całej zbiorowości konsumentów staje się nieefektywny w porównaniu z działami skierowanymi na budowanie lojalności klientów. Dzieje się tak, ponieważ walka o zdobycie ciągle nowych nabywców jest działalnością pociągającą za sobą znacznie wyższe koszta niż utrzymanie zainteresowania tych już pozyskanych. Polscy marketingowcy wciąż nie doceniają lojalnych klientów, czego efektem jest często odejście stałych klientów, którzy są zawiedzeni brakiem korzyści związanej z lojalnością wobec produktu czy marki. Artykuł przybliża tematykę programów lojalnościowych w bankowości.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu