BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baker Stephen, Aston Adam
Tytuł
Nanotechnologia staje się biznesem
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 7 (171), s. 66-72
Słowa kluczowe
Nowe technologie, Nanotechnologia, Marketing, Innowacje
High-tech, Nanotechnology, Marketing, Innovations
Abstrakt
Wreszcie wychodzi z laboratoriów i staje się zjawiskiem rynkowym. Już wkrótce pojawią się auta, chipy, a nawet piłeczki golfowe wykonane z materiałów, których struktura składa się z pojedynczych atomów. Aby zarobić na nanotechnologii, firmy muszą sprostać wielu wyzwaniom.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu