BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Liczkowski Wojciech
Tytuł
Czy firmy są społecznie odpowiedzialne?
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 4, s. 24-25
Słowa kluczowe
Przedsiębiorca, Wizerunek przedsiębiorstwa, Odpowiedzialność kierownictwa, Pomoc społeczna, Public relations, Strategia przedsiębiorstwa
Entrepreneur, Company image, Manager's liability, Social assistance, Public relations, Corporation strategies
Uwagi
współpraca: Adam Góral i in.
Abstrakt
Okazuje się, że 87 procent polskich firm kieruje się zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu. W środowisku przedsiębiorców widać dwie postawy: jedni twierdzą, iż tworzenie miejsc pracy i płacenie wysokich podatków jest wystarczającym powodem, by cieszyć się społecznym szacunkiem. Drudzy są przekonani o potrzebie budowania pozytywnego wizerunku firmy także poprzez działalność charytatywną, inwestycje na rzecz społeczności lokalnych czy wspieranie osób potrzebujących.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu