BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaworowska-Obłój Zofia, Olszańska Justyna, Stefański Rafał
Tytuł
Wytrych czy klucz do sukcesu
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 6, s. 32-35, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Inteligencja emocjonalna, Psychologia biznesu, Zarządzanie zasobami ludzkimi
Emotional intelligence, Business psychology, Human Resources Management (HRM)
Abstrakt
Artykuł na temat doboru właściwych metod diagnozowania inteligencji emocjonalnej. Wymieniono i scharakteryzowano poszczególne metody. Porównano inteligencję emocjonalną z efektami biznesowymi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Jaworowska i A. Matczak, Podręcznik do Kwestionariusza Inteligencji Emocjonalnej. Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, PTP, Warszawa 2000.
  2. B. Meyer, T. Fletcher, S. Parker, (2004) Enchancing Emotional Intelligence in the Health Care Environment, The Health Care Manager, str. 225-234.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu