BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaworowska-Obłój Zofia, Olszańska Justyna, Stefański Rafał, Kiljańska Małgorzata
Tytuł
Nie ma biznesu bez emocji
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 6, s. 36-39
Słowa kluczowe
Inteligencja emocjonalna, Efektywność przedsiębiorstwa, Kompetencje, Szkolenie biznesowe
Emotional intelligence, Enterprise effectiveness, Competences, Business training
Uwagi
Zawiera schemat projektu badawczego w AstraZeneca
Firma/Organizacja
AstraZeneca Pharma Poland
Abstrakt
W artykule przedstawiono znaczenie inteligencji emocjonalnej dla efektywności biznesowej na przykładzie programu badawczo-rozwojowego w firmie AstraZeneca Pharma Poland. W ramach programu szukano odpowiedzi, czy i w jakim stopniu inteligencja emocjonalna wpływa na efektywność pracowników i biznesu, czy można ją rozwijać w warunkach organizacyjnych w stopniu gwarantującym perspektywy zwrotu z inwestycji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. D. Goleman, R. Boyatzis, A. McKee, Naturalne przywództwo. Jacek Santorski Wydawnictwo Biznesowe, Wrocław-Warszawa 2002; C. Cherniss, D. Goleman 9red.). The Emotionally Intelligent Workplace. Jose-Bass: San Francisco 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu