- Autor
- Koreleski Dariusz
- Tytuł
- Usługi noclegowe jako produkt agroturystyczny
Overnight Accommodation Services as an Agritourism Product - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1015, t. 1, s. 420-426, tab., bibliogr. 7 poz.
- Tytuł własny numeru
- Agrobiznes 2004 : sytuacja agrobiznesu w Polsce po przystąpieniu do Unii Europejskiej
- Słowa kluczowe
- Marka produktu, Produkt turystyczny, Agroturystyka, Zaplecze noclegowe turystyki
Product brand, Tourist product, Agrotourism, Tourism accommodation facilities - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Celem pracy było zdefiniowanie pojęcia agroturystyki oraz identyfikacja jej produktu. Przeanalizowano bazę noclegową agroturystyki w Polsce oraz strukturę usług noclegowych świadczonych przez gospodarstwa agroturystyczne. Określono ponad to znaczenie i rolę markowości produktu agroturystycznego.
The paper deals with a problem of agritourism & its overnight accommodation services treated as an example of agritourism activity. Overnight accommodation services seem to be a kind of indicator of realization of agritouristic service due to the fact that it requires a minimum stay for two days on a farm including at least one meal (Bed & Breakfast). A standard of such agritouristic place to sleep in, as well as the form of attendance constitute an important issue reflecting the future demand. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Długołęcka M., Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania działalności agroturystycznej, Acta Scientiarum Polonorum 1-2, Warszawa 2002.
- Drzewiecki M., Agroturystyka, Instytut Wydawniczy "Świadectwo", Bydgoszcz 1995.
- Hilchey D., Agritourism in New York State: Opportunities & Challenges in Farm-Based Recreation & Hospitality. Farming Alternatives Program, Department of Rural Sociology, Cornell University 1993.
- Karbowiak K., Produkt w turystyce wiejskiej (istota, formy, kształtowanie), "Zagadnienia Doradztwa Rolniczego" 2002, nr 2.
- Majewski J., Budowanie produktów markowych w turystyce wiejskiej, [w:] Agroturystyka, FAPA, Warszawa 2000.
- Tyran E., Agroturystyka, czyli mieszczuchy na wsi, "Aura" 2003, nr 4.
- Wiatrak P., Wpływ agroturystyki na zagospodarowanie obszarów wiejskich, "Zagadnienia Ekonomiki Rolnej" 1996, nr 1.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol