BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szwałek Krzysztof
Tytuł
Podrywanie klienta
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 8 (172), s. 36-38
Słowa kluczowe
Programy lojalnościowe, Lojalność klientów, Marketing, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Loyalty programs, Customer loyalty, Marketing, Customer satisfaction management, Small business
Abstrakt
Programy lojalnościowe wprowadza się w celu utrzymania przy sobie klienta, gdyż jest to taniej dla firmy niż zdobycie nowego. Lojalny klient zapewnia wysokie dochody- kupuje często i sporo wydaje. Karty rabatowe, mailingi - tak małe i średnie firmy zdobywają lojalnych klientów. Popełniają jednak przy tym błędy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu