BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szwałek Krzysztof
Tytuł
Zrób to sam!
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 8 (172), s. 40-41
Słowa kluczowe
Programy lojalnościowe, Marketing, Strategia marketingowa, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Lojalność klientów
Loyalty programs, Marketing, Marketing strategy, Small business, Customer loyalty
Abstrakt
Jak przyciągnąć i utrzymać klienta? Dobór najskuteczniejszych narzędzi lojalnościowych zależy od rodzaju prowadzonego biznesu. Bardzo ważne jest aby o swoich klientach wiedzieć jak najwięcej. Im wierniejszy klient tym bardziej trzeba się starać, by nie zmienił przyzwyczajeń. Artykuł przedstawia w skrócie, jak w małej i średniej firmie wychowywać sobie lojalnych klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu