- Autor
- Szwałek Krzysztof
- Tytuł
- Zrób to sam!
- Źródło
- Business Week - edycja polska, 2005, nr 8 (172), s. 40-41
- Słowa kluczowe
- Programy lojalnościowe, Marketing, Strategia marketingowa, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Lojalność klientów
Loyalty programs, Marketing, Marketing strategy, Small business, Customer loyalty - Abstrakt
- Jak przyciągnąć i utrzymać klienta? Dobór najskuteczniejszych narzędzi lojalnościowych zależy od rodzaju prowadzonego biznesu. Bardzo ważne jest aby o swoich klientach wiedzieć jak najwięcej. Im wierniejszy klient tym bardziej trzeba się starać, by nie zmienił przyzwyczajeń. Artykuł przedstawia w skrócie, jak w małej i średniej firmie wychowywać sobie lojalnych klientów.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1642-6770
- Język
- pol