BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szwałek Krzysztof
Tytuł
Policz, abyś nie stracił
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 8 (172), s. 44-45
Słowa kluczowe
Lojalność klientów, Programy lojalnościowe, Budowanie lojalności klienta, Inwestycje własne przedsiębiorstwa, Koszty w przedsiębiorstwie, Marketing, Strategia marketingowa
Customer loyalty, Loyalty programs, Cultivation customer loyalty, Company's own investments, Costs in companies, Marketing, Marketing strategy
Abstrakt
Program lojalnościowy może być za drogi, jednakże łatwiej oszacować koszt takiego programu niż płynące z niego zyski. A najbardziej kosztowne są błędy. Decydując się na wprowadzenie programu lojalnościowego do firmy warto zaznajomić się z radami ekspertów co do wyboru odpowiedniego programu, ograniczenia kosztów itp.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu