- Autor
- Szwałek Krzysztof
- Tytuł
- Policz, abyś nie stracił
- Źródło
- Business Week - edycja polska, 2005, nr 8 (172), s. 44-45
- Słowa kluczowe
- Programy lojalnościowe, Lojalność klientów, Budowanie lojalności klienta, Marketing, Strategia marketingowa, Koszty w przedsiębiorstwie, Inwestycje własne przedsiębiorstwa
Loyalty programs, Customer loyalty, Cultivation customer loyalty, Marketing, Marketing strategy, Costs in companies, Company's own investments - Abstrakt
- Program lojalnościowy może być za drogi, jednakże łatwiej oszacować koszt takiego programu niż płynące z niego zyski. A najbardziej kosztowne są błędy. Decydując się na wprowadzenie programu lojalnościowego do firmy warto zaznajomić się z radami ekspertów co do wyboru odpowiedniego programu, ograniczenia kosztów itp.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1642-6770
- Język
- pol