- Autor
- Szwałek Krzysztof
- Tytuł
- Policz, abyś nie stracił
- Źródło
- Business Week - edycja polska, 2005, nr 8 (172), s. 44-45
- Słowa kluczowe
- Lojalność klientów, Programy lojalnościowe, Budowanie lojalności klienta, Inwestycje własne przedsiębiorstwa, Koszty w przedsiębiorstwie, Marketing, Strategia marketingowa
Customer loyalty, Loyalty programs, Cultivation customer loyalty, Company's own investments, Costs in companies, Marketing, Marketing strategy - Abstrakt
- Program lojalnościowy może być za drogi, jednakże łatwiej oszacować koszt takiego programu niż płynące z niego zyski. A najbardziej kosztowne są błędy. Decydując się na wprowadzenie programu lojalnościowego do firmy warto zaznajomić się z radami ekspertów co do wyboru odpowiedniego programu, ograniczenia kosztów itp.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1642-6770
- Język
- pol