BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Poszewiecki Andrzej, Kulawczuk Przemysław
Tytuł
Sektor MSP o bankach
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 24, s. 11-13
Słowa kluczowe
Współpraca banków, Współpraca przedsiębiorstw, Współpraca przedsiębiorstw z bankami, Oferta usługowa
Banking relationships, Enterprises cooperation, Cooperation of companies with banks, Services offer
Abstrakt
W ramach VIII edycji konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców tradycyjnie przeprowadzone zostało badanie dotyczące postrzegania przez przedsiębiorców oferty banków dla sektora MSP oraz oceny relacji banki – przedsiębiorcy. Badanie to pozwala stwierdzić, jak mali i średni przedsiębiorcy postrzegają zmiany w działalności banków ich strategie dla swojego segmentu rynku. Ankietowe badania opinii klientów banków należących do sektora małych i średnich przedsiębiorstw składało się z 2 części: badania opinii klientów, którzy w przeważającej mierze preferują osobiste kontakty z bankiem oraz badania opinii klientów korzystających przede wszystkim z bankowości elektronicznej. Przedsiębiorcom zadano 20 pytań dotyczących wielu kwestii współpracy z bankiem, m. in.: oceny jakości obsługi bankowej, konkurencyjności cenowej, jakości procedury kredytowej i promocji banku w segmencie MSP. Arykuł streszcza wyniki przeprowadzonego badania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu