BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Reinfuss Robert
Tytuł
Premia regulaminowa czy sprzedażowa?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2005, nr 1, s. 58-61
Słowa kluczowe
Dział sprzedaży, Formy wynagradzania, Motywacje płacowe, Motywowanie pracowników, Systemy motywacyjne, Zarządzanie zasobami ludzkimi
Sales department, Forms of remuneration, Motivating by pay, Motivating employees, Motivating systems, Human Resources Management (HRM)
Abstrakt
Przedstawiono zasady dodatkowego wynagradzania pracowników działów sprzedaży. Zwrócono uwagę na to jak konstruować skuteczne systemy premiowe dla sprzedawców, kiedy wybrać premię regulaminową, a kiedy formę premii jako narzędzie zarządzania sprzedażą, co zrobić, aby premia nie była demotywująca.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu