BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Niemczyk Andrzej, Grzesik Wiesław, Paśnik Jerzy
Tytuł
Coaching doskonały (2)
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2005, nr 1, s. 62-64
Słowa kluczowe
Szkolenia, Rozwój zawodowy pracownika, Kierownicy w przedsiębiorstwie, Szkolenie pracowników, Zawód trenera, Dział sprzedaży
Training, Professional development of employees, Managers in a enterprise, Manpower training, Profession of a coach, Sales department
Abstrakt
To aby coaching był skuteczny zależy w dużej mierze od postawy trenera i sposobu organizowania pracy z podwładnym. Zwrócono uwagę na to, jakich błędów należy unikać przy planowaniu i podsumowywaniu coachingu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu