BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Niemczyk Andrzej, Paśnik Jerzy, Grzesik Wiesław
Tytuł
Handlowiec dowartościowany (2)
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2005, nr 3, s. 20-23
Słowa kluczowe
Rozwój zawodowy pracownika, Dział sprzedaży
Professional development of employees, Sales department
Abstrakt
Artykuł jest kontynuacją tematu z PiZ 2005/1. W niniejszej części zaprezentowano kolejne metody motywowania handlowców - jak zapewnić im poczucie bezpieczeństwa w firmie, w jaki sposób wyrazić uznanie i wyróżniać za osiągane wyniki, co należy zrobić, aby uczynić ich pracę mniej monotonną, jak tworzyć wzorce do naśladowania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu