- Autor
- Niemczyk Andrzej, Paśnik Jerzy, Grzesik Wiesław
- Tytuł
- Handlowiec dowartościowany (2)
- Źródło
- Personel i Zarządzanie, 2005, nr 3, s. 20-23
- Słowa kluczowe
- Rozwój zawodowy pracownika, Dział sprzedaży
Professional development of employees, Sales department - Abstrakt
- Artykuł jest kontynuacją tematu z PiZ 2005/1. W niniejszej części zaprezentowano kolejne metody motywowania handlowców - jak zapewnić im poczucie bezpieczeństwa w firmie, w jaki sposób wyrazić uznanie i wyróżniać za osiągane wyniki, co należy zrobić, aby uczynić ich pracę mniej monotonną, jak tworzyć wzorce do naśladowania.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0793
- Język
- pol