BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Maciejewski Krzysztof
Tytuł
Strategia w dwóch trzecich
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 14, s. 28-29
Słowa kluczowe
Teleinformatyka, Sektor bankowy, Technologia informacyjna, Obsługa klienta, Inwestycje w bankowości
Teleinformation, Banking sector, Information Technology (IT), Customer service, Banking investments
Uwagi
Zawiera dwa wykresy: "Wydatki na IT jako procent kosztów -obecnie", "Wydatki na IT jako procent kosztów - oczekiwania".
Abstrakt
Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez EFMA, Uniwersytet w Mannheim i firmę SAP, jedna trzecia europejskich banków detalicznych nie osiąga celów strategicznych z powodu braków w swoich systemach IT. Strategia redukcji kosztów wciąż dominuje nad strategią zwiększania dochodów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu