BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krukowski Krzysztof, Oliński Marian
Tytuł
Strategia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw branży spożywczej (na przykładzie przedsiębiorstw z regionu Warmii i Mazur)
Development Strategies of Small and Medium-Sized Food Industry Companies on Examples from Warmia and Mazury Region
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1015, t. 1, s. 449-453, tab., bibliogr. 3 poz.
Tytuł własny numeru
Agrobiznes 2004 : sytuacja agrobiznesu w Polsce po przystąpieniu do Unii Europejskiej
Słowa kluczowe
Strategia rozwoju, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Przemysł spożywczy
Development strategy, Small business, Food industry
Uwagi
summ.
Kraj/Region
Województwo warmińsko-mazurskie
Warmian-Masurian Voivodeship
Abstrakt
Autorzy przedstawili wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród małych i średnich przedsiębiorstw branży spożywczej z obszaru województwa warmińsko-mazurskiego dotyczących ich planów rozwoju w przededniu wejścia Polski do Unii Europejskiej.

This article describes enterprise strategic directions of food processing branche from Warmia and Mazury region. The most frequently quoted development is market expansion and product offers. Most enterprises will be financing their development plans from two sources: bank loans and own assets. The major barrier of this plans are the financial and ecological limitations. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Mazur-Łukomska K., Strategie małych i średnich przedsiębiorstw, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw" 2001.
  2. Mroczek E., Intuicja i strategia w działalności małych i średnich przedsiębiorstw, "Przegląd Organizacji" 1995, nr 4.
  3. Sztucki T., Marketing przedsiębiorcy i menedżera, AW Placet, Warszawa 1997.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu