BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bugdol Marek
Tytuł
Systemy jakości w administracji samorządowej - aktualne problemy i perspektywy rozwoju
Źródło
Problemy Jakości, 2007, nr 4, s. 15-17
Słowa kluczowe
Systemy jakości, Administracja lokalna, Jakość usług
Quality systems, Local administration, Quality of services
Abstrakt
W artykule przedstawiono oczekiwania co do wprowadzanych systemów jakości w administracji samorządowej. Zwrócono uwagę na korzyści, m. in. satysfakcję z jakości pełnionych usług, ale także na bariery wdrażania takich systemów. Przedstawiono wnioski i perspektywy rozwoju jakości usług w administracji publicznej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Beltrami, Quality e pubblica administratione, "Economica e diritto del terciano", 1992, nr 3, s. 669-781.
  2. L ffler, Defining quality in public administration, NISPA Conference, Riega 1999.
  3. S. Furtere, A. Elshennawy, Implementing of TQM and lean SIX SIGMA tools in local government: a framework and case study, "Total Quality Management Business Excellence", 2005, nr 16, s. 1179-1191.
  4. P. Jucha, "Zarządzanie jakością w administracji publicznej", Kraków 2006.
  5. K.M. rose, Government extension to a guide to the project management body of knowledge, "Project Management Journal, 2006, nr 4 (37), s. 72.
  6. G.D. Wagenheim, J.H. Reurink, Customer Service in Public Administration, "Public Administration Review", 1991, nr 3 (51), s. 263-270.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu