BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Negri Artur
Tytuł
Etyka kreuje przewagę
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 14, s. 37-38
Słowa kluczowe
Badania ankietowe, Sponsoring, Przedsiębiorstwo, Etyka przedsiębiorstwa
Questionnaire survey, Sponsoring, Enterprises, Corporate ethics
Uwagi
Zawiera tabelę: "Czym kierują się firmy promujące następujące działania (odpowiedzi w proc.)" i wykres "Odpowiedzialny biznes to: ...(odpowiedzi w proc.)".
Abstrakt
Zaangażowanie firmy w działalność społeczną sprzyja pozytywnemu nastawieniu wobec niej konsumentów. Artykuł omawia wyniki ankiety przeprowadzonej przez Instytut Spraw Publicznych i opublikowany w raporcie "Świadomość ekonomiczna społeczeństwa i wizerunek biznesu".
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu