BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kołodziej Rafał
Tytuł
Siła i słabość
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 47, s. 26-30
Słowa kluczowe
Banki, Banki komercyjne, Reklama, Informacja marketingowa
Banks, Commercial banks, Advertising, Marketing information
Abstrakt
Specjaliści w dziedzinie marketingu stoją przed podstawowym pytaniem: jakie treści i jakie media-miksy są najbardziej efektywne dla zwrotu z inwestycji? Nie chodzi tu bynajmniej o układ mass mediów czy podział budżetu na różne stacje telewizyjne, ale raczej o to, czy, kiedy i ile należy zainwestować w różne kanały komunikacji, aby uzyskać maksymalny zwrot nakładów. Takie szersze rozumienie mediów wykracza poza media plan. Dotyka ono aspektów, które często nie są uważane za kanały komunikacji. Konsument nie widzi jedynie reklamy, ale ma kontakt z bankiem, odwiedzając placówkę, otrzymując wyciągi z konta, posługując się kartą płatniczą czy wchodząc na stronę internetową. Nic nie jest warta wspaniała reklama, kiedy obietnica w niej zawarta jest bez pokrycia. Artykuł dotyczy komunikacji reklamowej pomiędzy potencjalnym klientem a bankiem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu