BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zawadzki Aleksander
Tytuł
Nauczanie rachunkowości za pomocą systemów komputerowych - cele, matody, efekty
Teaching financial accounting by means of financial and accounting software applications - aims, methods and effects
Źródło
Zeszyty Teoretyczne Rachunkowości, 2005, t. 26, nr 82, s. 249-256, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Rachunkowość, Edukacja, Zintegrowane systemy informatyczne
Accounting, Education, Information integrated system
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Niniejsze opracowanie przedstawia cele metody i efekty prowadzenia dy- daktyki rachunkowości finansowej za pomocą programów finansowo- ksiegowych. Autor omawia założenia metodologiczne prowadzonych zajęć z rachunkowości informatycznej, ich przebieg i sposób ich zaliczenia. W celu pomiaru efektów nauczania, przeprowadził badanie ankietowe wśród grupy sześćdziesięciu studentów będących uczestnikami ćwiczeń. Badanie doprowa- dziło autora do wyciągnięcia interesujących wniosków.(abstrakt oryginalny)

The paper presents the aims, methods and effects of teaching financial ac- counting by means of financial and accounting software applications. The author sets out the methodological principles of computer assisted classes in accounting, the course of classes and the way of evaluating student performance. In order to assess the effectiveness of this approach, the author has carried out a survey among a group of sixty students participating in the classes. The survey brought the author to interesting conclusions.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Podstawy rachunkowości, red. S. Sojak, J. Stankiewicz, TNOiK, Toruń 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-4381
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu