BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Janiec Bronisław
Tytuł
Woda w środowisku przyrodniczym i jej kwalifikacje : Aqua minerale: dlaczego ją pijemy?
Źródło
Aura, 2005, nr 5, s. 4-7
Słowa kluczowe
Rynek soków i napojów, Wody gruntowe, Zanieczyszczenie wód, Konsumpcja, Woda, Kryptoreklama
Juices and drinks market, Groundwater, Water pollution, Consumption, Water, Covert advertising
Abstrakt
Z naukowego punktu widzenia, naturalne wody podziemne można podzielić na trzy podstawowe grupy: zwykłe, mineralne i swoiste (specyficzne). Formalna definicja wody mineralnej sprecyzowana została na Międzynarodowym Kongresie Balneologicznym w Neuheim już w 1911 r. Nazwa ta może być stosowana dla wód zawierających w jednym litrze ponad 1000 mg rozpuszczonych składników mineralnych. Aby ustrzec się kłamliwej kryptoreklamy i nie oszukiwać konsumentów, wszystkie dostępne w sprzedaży wody butelkowane powinny nosić nazwę wód stołowych, gdyż używanie nazwy "mineralnych" jest zwykłym nadużyciem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-3668
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu