BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Elgin Ben
Tytuł
Eksportując supermarke : Strategie: Yahoo!
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 8 (172), s. 59
Słowa kluczowe
Marka przedsiębiorstwa, Strategia przedsiębiorstwa
Enterprise's brand, Corporation strategies
Firma/Organizacja
Yahoo
Abstrakt
W ubiegłym roku przychody Yahoo! z międzynarodowych rynków wzrosły o 241 proc. Wyzwaniem dla Yahoo! jest budowa pozycji na rynkach, które dopiero czeka internetowy boom. W Chinach, kraju, w którym wskaźniki nasycenia nie przekraczają 10 proc., Yahoo! i Google promują własne witryny, ale jednocześnie przejmują lub inwestują w regionalnych operatorów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu