BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Frąckiewicz Ewa
Tytuł
Natura problemów marketingowych
Źródło
Przegląd Organizacji, 2005, nr 4, s. 7-10
Słowa kluczowe
Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Zarządzanie marketingowe, Ryzyko w marketingu, Informacja w podejmowaniu decyzji
Marketing concept of the company, Marketing management, Risk in marketing, Information in decision making
Abstrakt
Omówiono zagadnienie ryzyka i niepewności decyzji marketingowych. Dokonano charakterystyki problemów marketingowych. Przedstawiono rolę informacji w podejmowaniu decyzji marketingowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. P.F. DRUCKER, The Effective Decision, "Harvard Business Review" 1967, styczeń-luty, s. 93.
  2. L. GARBARSKI, Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 1998, s. 49-58.
  3. M.R. GREENE, Market Risk -an Analytical Framework, "Journal of Marketing" 1968, vol. 32, kwiecień, s. 49.
  4. R.D. LUCE, H. RAIFFA, Games and Decision, Wiley, New York 1957.
  5. D.W. NYLEN, Marketing Decision Making Handbook, Prentice Hall, New Jersey 1990, s. 7-8.
  6. J. PENC, Strategiczny system zarządzania, Placet, Warszawa 2001, s. 187-192.
  7. J. PENC, Strategie zarządzania, cz. l, Placet 1999, s. 83.
  8. C.K. PRAHALAD, V. RAMASWAMY, Coopting Customer Competence, "Harvard Business Review" 2000, styczeń-luty, s. 80.
  9. S.P. ROBINSON, D.A. DeCENZO, Podstawy zarządzania, PWE, Warszawa 2002, s. 175.
  10. H.A. SIMON, Podejmowanie decyzji kierowniczych. Nowe nurty, PWE, Warszawa 1982, s. 72-78.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu