BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Aniszewska Grażyna, Gielnicka Izabella
Tytuł
Forma i treść komunikatów PR
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 1, s. 37-39
Słowa kluczowe
Marketing, Public relations, Dziennikarstwo
Marketing, Public relations, Journalism
Abstrakt
W public relations najważniejsze są te informacje, które podtrzymują wizerunek firmy. W świetle jupiterów jest miejsce tylko dla firmy i jej przedstawicieli - w tym zawiera się podstawowa różnica pomiędzy pisaniem dziennikarskim a pisaniem na potrzeby PR. Przedstawiono najważniejsze różnice między publicystyką a tekstami PR. Zwrócono uwagę na najczęstsze błędy PR.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu