BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mistewicz Cezary
Tytuł
Nazwa jak dobre nazwisko
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 1, s. 34-36
Słowa kluczowe
Marka produktu, Marketing produktu, Pozycjonowanie marki
Product brand, Product marketing, Brand positioning
Abstrakt
Autor zwraca uwagę na zagadnienie, jak zwiększyć rozpoznawalność marki, jakie znaczenie w działaniach marketingowych ma dobra nazwa produktu. Podkreśla iż nazwa właściwie dobrana pod względem komunikacyjnym wymaga dużo mniej nakładów na reklamę - sama staje się reklamą.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu