BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalski Grzegorz Maksymilian, Mamczur Anna
Tytuł
Wycofać, czy wzmocnić reklamę?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 1, s. 12-14
Słowa kluczowe
Reklama, Efektywność reklamy, Testowanie reklam
Advertising, Advertising efficiency, Advertising testing
Abstrakt
Powodzenie kampanii reklamowych nie zawsze jest wprost proporcjonalne do zaangażowanych w nie środków. Przedstawiono, jak najpełniej można dokonać oceny, czy reklama jest skuteczna. Na przykładzie wyników badań trackingowych pokazano, jak to wygląda w praktyce. Wyróżniono podstawowe wskaźniki, którymi można mierzyć skuteczność kampanii: wskaźniki znajomości marki, wskaźniki dla marki zakupionej ostatnio, wskaźniki stopnia odtworzenia informacji/pożądanego wizerunku marki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu