BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejniczak Radosław, Boruc Rafał
Tytuł
Rynek produktów dla dzieci
Źródło
Poradnik Handlowca, 2005, nr 3, s. 56-76
Słowa kluczowe
Artykuły spożywcze, Rynek kosmetyków, Dzieci, Marketing produktu
Foodstuffs, Cosmetics market, Children, Product marketing
Abstrakt
Przedstawiono raport opracowany przez Pentor-Poznań na zlecenie "Poradnika Handlowca". Opisano takie segmenty rynku produktów dla dzieci, jak produkty spożywcze, kosmetyczne i artykuły higieniczne. Zwrócono uwagę na producentów oraz najskuteczniejsze działania marketingowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu