BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejniczak Radosław
Tytuł
Rynek kosmetyków
Źródło
Poradnik Handlowca, 2005, nr 4, s. 58-82
Słowa kluczowe
Rynek kosmetyków, Kosmetyki, Sprzedaż produktu, Marketing produktu, Badanie rynku
Cosmetics market, Cosmetics, Product sales, Product marketing, Market research
Abstrakt
Kolejny raport przygotowany na zlecenie "Poradnika Handlowca" przez Pentor-Poznań. Oparto go m.in. na sondażach telefonicznych przeprowadzonych wśród kierowników i właścicieli sklepów. Rynek kosmetyków omówiono pod kątem najpopularniejszych marek, działań promocyjnych. Przeanalizowano kosmetyki do pielęgnacji ciała, do włosów, do pielęgnacji twarzy, kosmetyki kolorowe, kosmetyki dla mężczyzn.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu