BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Fiedziukiewicz Marcin
Tytuł
Marketing emailowany
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 2, s. 54-55
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Poczta elektroniczna, Reklama w internecie
Direct marketing, e-mail, Internet advertising
Abstrakt
Kiedy e-mail marketingowy jest skuteczny? Przedstawiono warunki dobrze skonstruowanych e-maili stosowanych w marketingu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu