BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Meinardi Dominika
Tytuł
Rynek antytelewizyjny
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 6, s. 100-102
Słowa kluczowe
Rynek reklamy, Środki masowego przekazu, Reklama, Reklama w mass mediach, Reklama w internecie, Reklama komputerowa, Telewizja
Advertising market, Mass media, Advertising, Advertising in mass media, Internet advertising, Computer advertising, Television
Abstrakt
W 2004 r. wydatki na reklamę w mediach nietelewizyjnych w Polsce stanowiły 42 procent co oznacza 4-procentowy wzrost w stosunku do 2003 r. Okazuje się jednak, iż coraz bardziej dojrzały rynek, nowe podejście do TV i odmienny niż dawniej styl życia Polaków, wymusza na reklamodawcach poszukiwanie nowych, bardziej precyzyjnych i tańszych form dotarcia z reklamą do odbiorców. Groźnym konkurentem na tym polu są media elektroniczne, które mogą odebrać telewizji część dochodów z tytułu reklam.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu