BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sokołowski Łukasz
Tytuł
Weź pigułkę! : Kampanie farmaceutyczne
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 6, s. 86-88
Słowa kluczowe
Przemysł farmaceutyczny, Rynek farmaceutyczny, Produkcja leków, Kampanie reklamowe, Rynek reklamy, Reklama, Public relations, Socjotechnika
Pharmaceutical industry, Pharmaceutical market, Production of medicines, Advertising campaign, Advertising market, Advertising, Public relations, Social engineering
Uwagi
współpraca: Monika Kruszewska
Abstrakt
Na ogół przyjmuje się, iż leki produkowane są w odpowiedzi na zapotrzebowanie pacjentów. Tymczasem okazuje się, że niektóre "nowe schorzenia" są wymyślane i definiowane przez agencje reklamowe, które poszukują rynku zbytu dla produktów swoich klientów. Na przykład twórcy marketingowego sukcesu Viagry przyznają, iż całe nagłośnienie i szum medialny związany z tym specyfikiem był zaplanowany przez sztab specjalistów od reklamy i public relations.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu