BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Orłowski Krzysztof
Tytuł
Kameleon na półce : Jak ochronić oryginalną markę przed naśladowcami?
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 6, s. 76-82
Słowa kluczowe
Nieuczciwa konkurencja, Nieuczciwa reklama, Marka produktu, Wyroby markowe, Etyka biznesu, Ochrona znaków towarowych, Wzornictwo przemysłowe
Unfair competition, Unfair advertising, Product brand, Brand products, Business ethics, Trademark protection, Industrial design
Abstrakt
Odnosząca sukces marka jest atrakcyjna nie tylko dla konsumentów. Przyciąga również uwagę innych firm - takich, które mogą chcieć naśladować ją po to, by bez nakładów na promocję skorzystać z jej reputacji. Bowiem odkąd istniały oryginały, istniały również ich kopie. Artykuł stanowi kompendium wiedzy, jak bronić się przed tego rodzaju działalnością, opisując konkretne przykłady nieuczciwej konkurencji wobec takich znanych firm, jak Heineken, Nivea czy Whiskas.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu