BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nizińska Katarzyna
Tytuł
Planuj reklamę jak King
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 3, s. 23-25
Słowa kluczowe
Reklama, Kampanie reklamowe, Planowanie reklamy, Strategia reklamy
Advertising, Advertising campaign, Advertising planning, Advertising strategy
Abstrakt
Jak opracować kampanię reklamową, która odniesie sukces. Przedstawiono metodę powtarzalnego sposobu postępowania w celu uzyskania informacji niezbędnych do opracowania strategii działalności reklamowej, opracowaną przez Stevena Kinga. Metoda ta występuje pod nazwą "kołowy cykl planowania S. Kinga". Jako przykład zastosowania tej metody obrano strategię kampanii reklamowej soków Paola firmy Paola Sp. z o.o.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu