BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Musioł Maciej, Gołębicka Anna
Tytuł
Reklama kontekstowa
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 3, s. 26-29
Słowa kluczowe
Reklama
Advertising
Abstrakt
Reklamą kontekstową jest każdy reklamowy komunikat, który dla wzmocnienia przekazu wykorzystuje elementy, które są niezależnymi składnikami otaczającej nas rzeczywistości. Dokonano podziału kontekstu w reklamie na kontekst strategiczny, kreatywny i medialny.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu