BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karolewski Igor
Tytuł
Od geostatystyki do analizy sprzedaży
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 3, s. 34-36
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Analiza sprzedaży, Analiza marketingowa, Innowacje w handlu
Sale, Sales analysis, Marketing analysis, Innovations in trade
Abstrakt
Geomarketing to termin określający prowadzenie działań marketingowych wspieranych rozwiązaniami GIS (Geographic Information System) - w uproszczeniu to systemy informatyczne przetwarzające mapy cyfrowe. Od kilku lat w Polsce jest to technologia, która zaadoptowana właśnie do celów marketingowych wzbudza ogromne zainteresowania. Przedstawiono przykładową analizę polegającą na oszacowaniu przychodów ze sprzedaży dla potencjalnych, nie wybudowanych jeszcze salonów. Analiza ta dedykowana jest firmom, które sprzedają swoje produkty poprzez sieć salonów
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu