BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chudy Aleksander
Tytuł
Merchandising - rewia na półce
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 3, s. 37-41
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo handlowe, Sprzedaż produktu, Merchandising, Marketing produktu, Strategia marketingowa
Commercial enterprises, Product sales, Merchandising, Product marketing, Marketing strategy
Abstrakt
Zmiany na rynku wymusiły zmianę podejścia do terminu merchandising i samej półki. Bardzo popularne stało się zarządzanie kategorią, które jako proces ciągłej współpracy producenta z detalistą traktuje półkę jako jeden z elementów ciągłej pracy nad zaspokojeniem potrzeb konsumenta. Jednym z końcowych efektów takiego procesu jest planogram ułożenia całej kategorii.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu