BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziekoński Michał
Tytuł
Analiza rynku w Excelu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 3, s. 42-44
Słowa kluczowe
Planowanie marketingowe, Plan marketingowy, Analiza rynku, Excel
Marketing planning, Marketing plan, Market analysis, Excel
Abstrakt
Analiza rynku jest ostatnią analityczną częścią planu marketingowego, którą autor omawia w niniejszej części miniszkółki planu marketingowego. Przedstawiono wykorzystanie Excela na tym etapie planowania, gdzie konieczne jest wykorzystanie analiz ilościowych. Gotowy szablon w Excelu pozwoli na zaoszczędzenie czasu i uniknięcie ryzyka błędów w obliczeniach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu