BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dąbrowska Julita
Tytuł
Prospektowanie nowych klientów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 3, s. 45-48
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Zarządzanie sprzedażą, Strategia sprzedaży
Sale, Sale management, Sales strategy
Abstrakt
Zachowanie ciągłości prospektowania (pozyskiwania nowych klientów) w czasie jest podstawą sukcesu w sprzedaży i osiąganiu wyników przez każdą firmę. Ważną rolę w tym procesie odgrywa dział marketingu, który powinien być odpowiedzialny za przekazywanie zainteresowanych klientów do działu sprzedaży. Autorka omawia proces, który składa się z kilku elementów ściśle ze sobą powiązanych i zarządzanych w ten sposób, by dać pożądany efekt sprzedażowy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu