BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pazio Nemezjusz M.
Tytuł
I ciach go ceną!
Źródło
Bank, 2005, nr 6, s. 28-31
Słowa kluczowe
Sektor bankowy, Polityka cenowa, Banki, Marketing bankowy, Wizerunek banku
Banking sector, Pricing policy, Banks, Bank marketing, Bank image
Abstrakt
Artykuł dotyczy polityki cenowej banku, która jest procesem decyzyjnym związanym z ustalaniem cen na produkty oraz czynności bankowe oferowane przez banki. Ceny tj. opłaty i prowizje są w zdecydowanym stopniu zależne od samych banków jako efekt wewnątrzkosztowych uwarunkowań banku. Autor wskazuje, że uruchomiony wzrostowy trend poziomu opłat i prowizji za najbardziej powszechne produkty bankowe wzmocni pozycję funkcji marketingu w banku wynikającą z konieczności integracji działań w zakresie polityki produktowej, cenowej i kształtowania wizerunku banku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu