BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Maciorowski Artur
Tytuł
Bezpieczeństwo marki w internecie (cz.I)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 3, s. 60-63
Słowa kluczowe
Marka produktu, Internet, Budowanie marki
Product brand, Internet, Brand building
Abstrakt
Warto zastanowić się, jak internetowa rewolucja wpłynęła na budowanie marki i zarządzanie nią. Artykuł porusza zagadnienie bezpieczeństwa marki w sieci. W niniejszej części autor wskazał źródła internetowych zagrożeń.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu