BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szafrańska-Blank Katarzyna
Tytuł
POSM-y, ulotki, próbki - implikacje podatkowe
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 3, s. 64-66
Słowa kluczowe
Marketing, Podatki, Regulacje prawne
Marketing, Taxes, Legal regulations
Abstrakt
Z uwagi na powszechność stosowania POSM-ów, szeroko rozumianych ulotek oraz próbek, warto orientować się w obciążeniach podatkowych, które wiążą się z wykorzystywaniem trzech rodzajów materiałów reklamowych. Informacje te są przydatne dla zarządzających budżetem marketingowym
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu