BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczerbicka Dorota, Krzyżowski Aleksander
Tytuł
Podobieństwo groźne na półce
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 4, s. 6-9
Słowa kluczowe
Marka produktu, Nieuczciwa konkurencja, Zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Product brand, Unfair competition, Combating unfair competition
Abstrakt
Odkąd tylko istnieją oryginały, istnieją także ich mniej lub bardziej wierne kopie. Zagrożeniem dla marki są podróbki oraz produkty podobne do markowych (look-alikes). Nieuczciwi konkurenci wykorzystują lata ciężkiej pracy innych firm nad kształtowaniem wizerunku ich znanych, dobrze rozpoznawalnych marek. Jak bronić tych wartości? Czy podejmowane działania mogą być skuteczne.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu