BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Filipek Jarosław
Tytuł
Cobranding - więcej za mniej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 4, s. 13-15
Słowa kluczowe
Zarządzanie marketingowe, Strategia marketingowa, Marka produktu
Marketing management, Marketing strategy, Product brand
Abstrakt
Cobranding (marka łączona) polega na oferowaniu produktów obcej marki firmując je jednocześnie własną. Wyróżniono korzyści wynikające ze stosowania strategii cobrandingowej oraz warunki sukcesu tego programu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu