BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czyż-Gwiazda Ewa
Tytuł
Benchmarking, podnosi konkurencyjność (cz.I)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 4, s. 16-18
Słowa kluczowe
Benchmarking, Przedsiębiorczość, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Doskonalenie organizacji, Metody doskonalenia organizacji, Konkurencyjność przedsiębiorstwa
Benchmarking, Entrepreneurship, Enterprise management, Organisation improving, Methods for improving the organization, Enterprise competitiveness
Abstrakt
Artykuł otwiera cykl poświęcony benchmarkingowi. Benchmarking jest metodą poszukiwania wzorcowych sposobów postępowania, umożliwiających osiąganie najlepszych wyników poprzez uczenie się od innych. W niniejszej części przedstawiono fazy tego procesu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu