BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wolniak Radosław
Tytuł
Motywacja w systemie zarządzania jakością usług
Źródło
Problemy Jakości, 2005, nr 2, s. 17-22, bibliografia 22 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie jakością, Jakość usług, Zarządzanie przez motywację, Motywowanie pracowników, System motywacji projakościowej, Sieci fast food
Quality management, Quality of services, Management by motivation, Motivating employees, Pro-quality motivation system, Fast food chains
Firma/Organizacja
McDonald's
Abstrakt
Omówiono problematykę systemu motywacyjnego stosowanego w firmie McDonald's i związków między tym systemem a poziomem jakości świadczonych usług. Przedstawiono metody motywacji oraz techniki modyfikowania zachowań stosowane w tej restauracji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. 40th Annual EOQ Congreee, vol. 2, berlin, 1996.
  2. About McDonald's, http://www.mcdonalds.com/corp/about.html
  3. Brock B., Brock M. S.: Quality management, Home-wood, 1992.
  4. Buchalik A.: Analiza systemu motywacji pracownika w aspekcie zadowolenia z pracy, praca dyplomowa napisana pod kierunkiem naukowym R. Wolniaka, Rybnik 2004.
  5. Drucker P. F.: Zarządzanie w XXI wieku, Warszawa 2000.
  6. Griffin R.: Podstawy zarządzania organizacjami, PWN, Warszawa 2002.
  7. ISO 9001:2000. Systemy zarządzania jakością. Wymagania.
  8. Ivancewich J. M., Lorenzi P., Skinner J. J., Crosby P.B.: Management Quality and Competitivences, Irvin, Boston 1994.
  9. Krzemień E. Wolniak R.: Zarządzanie jakością w sektorze usług finansowych, Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów, Bielsko-Biała 2004.
  10. Łańcucki J. (red.): Podstawy kompleksowego zarządzania jakością TQM, AE w Poznaniu, Poznań, 2001.
  11. Maciejewska M.: Nie tylko pieniądze. Motywowanie zasady i korzyści, Wydawnictwo Personalne, Warszawa 1999.
  12. Mała encyklopedia PWN, PWN, Warszawa 2002.
  13. Mc Donald's Corporation. Program szkolenia załogi - podręcznik.
  14. McDonald's, http://pl.wikipedia.org/wiki/McDonald's
  15. Oleksyn T.: Motywacja a płaca, "Personel", nr 9, 1995.
  16. Pike J., Barnes R.: TQM in action. A practical approach to continuous performance improvement, Chapman&Hall, London 1996.
  17. Pocztowski A.: Zarządzanie zasobami ludzkimi, PWE, 2003.
  18. Robbins, S. P: Zasady zachowania w organizacji, Zysk i S-ka, Warszawa 2001.
  19. Stoner J.A.F., Freeman R. E., Gilbert D. G. Jr.: Kierowanie, PWE, Warszawa 2001.
  20. Szczepańska K.: Kompleksowe Zarządzanie Jakością TQM, Alfa-Wero, Warszawa 1998.
  21. The McDonald's History, http://www.mcdonalds.com/corp/about/mcd_history_pgl.html
  22. Wolniak R.: Humanistyczne aspekty zarządzania jakością, w: Towaroznawstwo wobec integracji z Unią Europejską, por red. J. Żuchowskiego, Radom 2004, s. 284-289.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu