BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaznowski Dominik
Tytuł
Siła w sieci
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 6, s. 96-98
Słowa kluczowe
Internet, Media reklamowe, Reklama komputerowa, Promocja produktu, Rynek reklamy, Prognostyka
Internet, Advertising media, Computer advertising, Product promotion, Advertising market, Forecaster
Abstrakt
Internet jest najszybciej rozwijającym się medium reklamowym, zarówno w Polsce, jak i w świecie. Wynika to z ciągle rosnącej liczby internautów, ale przede wszystkim z coraz większego zainteresowania nowych firm lub branż tą formą promocji. W roku 2004 miała miejsce dalsza dywersyfikacja wśród reklamodawców. W UE polski rynek internetowy dorównuje potencjałem takim krajom jak Hiszpania i Włochy. Jednakże współczynnik penetracji Internetu stawia nasz kraj w niekorzystnej sytuacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu