- Autor
- Kaznowski Dominik
- Tytuł
- Siła w sieci
- Źródło
- Businessman Magazine, 2005, nr 6, s. 96-98
- Słowa kluczowe
- Internet, Media reklamowe, Reklama komputerowa, Promocja produktu, Rynek reklamy, Prognostyka
Internet, Advertising media, Computer advertising, Product promotion, Advertising market, Forecaster - Abstrakt
- Internet jest najszybciej rozwijającym się medium reklamowym, zarówno w Polsce, jak i w świecie. Wynika to z ciągle rosnącej liczby internautów, ale przede wszystkim z coraz większego zainteresowania nowych firm lub branż tą formą promocji. W roku 2004 miała miejsce dalsza dywersyfikacja wśród reklamodawców. W UE polski rynek internetowy dorównuje potencjałem takim krajom jak Hiszpania i Włochy. Jednakże współczynnik penetracji Internetu stawia nasz kraj w niekorzystnej sytuacji.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0867-1389
- Język
- pol