BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaczmarek Mirosława
Tytuł
Jakość obsługi jako kryterium segmentacji klientów banku
Źródło
Problemy Jakości, 2005, nr 2, s. 32-35
Słowa kluczowe
Bankowość detaliczna, Segmentacja klientów, Obsługa klienta, Usługi bankowe, Jakość usług
Retail banking, Customer segmentation, Customer service, Banking services, Quality of services
Abstrakt
Kluczowa rola czynnika ludzkiego została dostrzeżona w licznych klasyfikacjach kryteriów oceny jakości usług. Przedstawiono czynniki jakości obsługi bankowej oraz metodykę segmentacji na podstawie oceny jakości obsługi. Załączono przykład segmentacji przeprowadzonej na podstawie danych pochodzących z monitoringu rynku usług finansowych prowadzonego w 2003 r.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. K. Lisiecka, Kreowanie jakości. Uwarunkowania-strategie-techniki, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2002, s. 253-260.
  2. K. Rogoziński, Nowy marketing usług. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2000, s. 113-126.
  3. M. Pluta-Olearnik, Marketing usług, PWE, Warszawa 1994, s. 55-56.
  4. Z. Krasiński, M. Spychała, Działania banków w zakresie poprawy poziomu jakości usług, W: Zarządzanie jakością usług w bankach i zakładach ubezpieczeń, red. J. Garczarczyk, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2000, s. 355-356.
  5. K. Opolski, Zarządzanie przez jakość - szansa czy konieczność sektora bankowego, Wyższa Szkoła Bankowości, Finansów i Zarządzania, Zeszyty Finansowe, nr 8, Warszawa 1998, s. 30.
  6. J. Garczarczyk (red.), Jakość usług bankowych i ubezpieczeniowych. Diagnoza, determinanty, segmentacja, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2000, s. 82.
  7. J. Kowal, Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku, PWN, Warszawa 1998, s. 124-130.
  8. H. E Litz, Multivariate statistische Methoden und ihre Anwendung in der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften, R. Oldenbourg Verlag, Munchen-Wien 2000, s. 415.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu